Friday, June 22, 2012

Cekgu ohhh cekgu..!!!!!

Demam bigbang dh mcm tsunami kt kolej aku skg...
termasuk la ngan aku2 skli terjebak
Sume student dh tau aku menggile ngan group ni
rase diri cm baru umur 15 taun je
kuikuikui...
Tapi sbb topik ni gak la budak2 mcm lagi selesa
nk berborak2 ngan aku...
Lantak la labu asal jgn korg benci aku sdh
Tp paling xleh bla tiap2 ari akn de je yg ckp ayt ni
"Cekgu jom kite g konsert bigbang bln 10 ni..jom la..jom la"
dalam ati aku...'siot la korg sj nk bg aku jeles..huwaaa
nk pegi jugak...tp aku mn de kwn yg gile k-pop...mau
kena pelangkung klu diusulkan pd memember aku ni'
Kesimpulannye aku mmg jeles..
Nanges je mampu.... :'(

G-Dragon
Kata suke Top so nape aku xlukis TOP?
Lain kali la...mahal sgt muke die aku nk cacatkn.. ;p
 

No comments:

Post a Comment