Thursday, February 16, 2012

Aku Bukan Apa-apa

aku bukan apa-apa
aku hanya insan biasa
bukan untuk siapa-siapa
bukan milik siapa-siapa

aku insan tiada apa
tiada rupa tiada harta
tapi ada jiwa raga
penuh nilai juga rasa

aku bukan apa-apa
aku bukan siapa-siapa
bukan insan tiada harga
hanya itu dapat dibangga

jack black
~Corel Painter~
Lakonan yg dianggap bagus bukan kerana kualiti wajah hero yg hensem semata-mata.
Ni antara contoh pelakon yg berwajah biasa tapi berjaya melakonkan watak.
Bunyi macam kejam bila cakap orang x hemsem. Tapi tu lah kenyataan. Kalau mmg x xkan nak
cakap ye plak. Tapi biar lah. Setiap orang ade kelebihan masing2. Yang hensem pun
bukan sume ade bakat macam die. Sama lah dengan aku. Aku sedar aku x cantik tapi biarlah.
aku bersyukur apa yang ada & bangga ngan diri sendiri...ko hade!!!!



Aflin
~Corel Painter~
Antara karya aku yg sgt kurang kualitinya. Maybe time wat ni mood 50-50 je.
Apa yang menariknya tentang aflin?? hehehe xyah ckp byk. Dia mmg kelakar.
Belum bukak mulut dh wat org ketawa...baru bukak mulut aku dah terguling gelak.
Bukan semua org ade keupayaan nk wat org ketawa. Tu keje yang sgt2 ssh. Klu nk
wat org marah...hahhhhh yg tu senang. Nak plak aku mmg sng nk wat org berangin
ngan aku. So aku sgt2 respect org yg boleh wat org ketawa ni.




 

8 comments:

  1. ak msuk kategori mne???...cun ke xcun??..wa ha ha ha

    ReplyDelete
  2. uiksss..ohsemm bangeet! :) lukis utk caye lak boleh x ? hooo p/s : terpikir2 gerangan siapakah saye XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. td terpikir2 gak...dh distalker...br ku tau...xbaget lgsg ko..asl rupe blog ko xcm ko lgsg...kehkeh...

      Delete
  3. kah kahhhh.. kenapa kenapa....?
    tu dah banyak kali tukar karpet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tah...nmpk laen...mcm bkn taste ko...ko bkn suke comei2 ke...mmg xbaget lgsg ko la...ngahaha

      Delete
  4. wahhhh nak cakap xcomey lettewwww hehehhee..
    1st blog tu memang cggitu tapi cam nmpak budak2 takbape nak remaja sangat :P hoo~
    p/s ;sebenarnye da stat tahun 2007 lagi..then delete disebabkan hal2 yang takdapat dielakkan..s0,wat blog baru hoho *bajet artisss :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. cm serabut skt r...tp tuan pny blog maintain comey...kehkeh...weh ko pikir ko remaja lg ke skg...tlg skt ye...aku kureng skt main blog ni..jnji ade je....tah pape je pn....ngahaghaghahaaa

      Delete