Friday, March 2, 2012

Mac Datang Lagi....^^

Bulan favourite datang lagi...
kenapa fav Mac?? xde sebab...
aku selalu rasa Mac adalah bulan yang ohsemm...
....lalalaalalaa....
sejak2 keje ni aku dah tak wat lagi desktop calendar
maybe sbb waktu bekerja dengan pc 
sendiri dah semakin berkurangan
so dah xde masalah nak tengok2 
calendar time keje (freelance)
tapi masalah tu still ade waktu keje kt opis...
so tuk pertama kali di tahun 2012 ni
aku wat balik desktop calendar...
bersempena bulan favourite ni aku letak muke hero fav skli...

sesape yg nk sedut dihalalkan....^^

Jung Woo- Sung

5 comments:

  1. ala...nanti wat untuk dekstop taw taw ... ^____^ n me akan jd peminat setia wallpaper desktop kakilakatukukakukaka bla bla bla..*aishh jenuh teman :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. awat yg ni xleh pki tuk desktop ke yang??? aku blur nih.
      sebut satu2 ye... kaki...klakatu...ku..kaku
      bukan kaki kaka pemain bola argentina tu ye...

      Delete
  2. besday gurlz r diz mOnth...siap kO!!... ha ha ha

    ReplyDelete